Jutta külföldön...

Friss topikok

  • norway_baby: LÁTNI akarom a képeket! ;) (2009.06.30. 23:48) Nem unatkoztam.. II.
  • ajutta: @kidddo: uuu:D:DD (2009.06.28. 20:58) Nem unatkoztam.. I.
  • kidddo: Igaza van Tibinek, ne viccelj.. én tutira nem tudnék németül még kommunikálni sem, nemhogy tárgyat... (2009.06.28. 13:17) Angol
  • ajutta: @kidddo: JA :) (2009.05.24. 13:27)
  • -orchid-: Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk? A palacsintához annyit, ho... (2009.05.07. 10:55) Gulyás meg a palacsinta

Linkblog

FC Nürnberg vs. St. Pauli

2009.04.22. 22:59 | ajutta | 3 komment

Vasárnap voltunk egy meccsen! ÉN!! Hát még Magyarországon sem voltam, de itt már átestem rajta:) vicces!! A jegy majdhogynem 10000ft volt :O. de szerencsére csak ezt fizettük. A vonatot sem és a városi sétát sem kellett kifizetnünk ;)

A tutorjaink azt mondták, hogy 50.000 férőhelyes a stadion. Mit ne mondjak tényleg ritka nagy volt. Ahogy elnéztem nem volt sok üres hely, illetve, lehet hogy volt, de én azt nem láttam. Rengeteg ember volt, de rengeteg rengeteg. Bár hozzátenném, azért sztem 50.000 ember oda max akkor férne be, ha a pályán is állnának az emberek. St. Pauliról úgy nyilatkoztak a németek, hogy vigyázzunk, ők huligánok. Ezt a vonaton megtapasztaltam. Egy kissebb pánikrohamot produkáltam(fogalmam sincs, hogy miért, ez volt itt az első, és kb 2 órán keresztül tartott, naná, hogy a gyógyszerem nem volt nálam).. Igazából lehet, hogy hamar elmúlt volna, de a szurklók tettek róla, hogy ne. Nagyon nagyon hányingerem volt.. Akik velem voltak, őket figyelmeztettem, hogy lehet hányni fogok, álljanak alrébb, akiknek meg nem szóltam, ők megérdemelték volna a kisvukkot! hmmm!!

Egyébként a mezükön egy halálfej van.. Eléggé vicces volt, de a buszukon kifejezetten jól mutatott!

Vége lett a meccsnek, 2:0. Nagy örömködés, és mivel árnyékban ültünk, megfagyás. Majd elsétátlunk valami népparkba. Hitler ott akart egy náci központot építeni. Gyönyörű a hely, olyan kis hangulatos.. a történelem ellenére. Kb ilyen margit-sziget sztájl!

A történelemről jut eszembe! Egyik este a finn lány, a német fiú és én, nekiálltunk a történelemről beszélgetni. Nem is értem miért. Arról sem tudunk normálisan beszélgetni, hogy milyen az idő, de kapásból történelem. Izgalmas volt.. Sok új infoval sajnos nem lettem gazdagabb.. De azt még mindig nem értem, hogy finneknek mi köze a magyarokhoz, a nyelvrokonságon kívül. :( buta vagyok. tudom.

Nos, most épp Nürnbergben volt a tavaszi fesztivál. Valami csodálatos, igen sok emberrel ilyen bucsús. De ez olyan igazi. Óriás kerékkel (ami tényleg óriás), meg különböző olyan dolgokkal, amitől rosszul vagyok, mert felkever. Remélem értitek mikre gondolok, meg szellemvasút.. Szipiszupi. Jah és jó drága. :(

Este gyaloglás haza, ez aztán az igazi sport. Hegynek fel, éjjel, amikor egyébként is hullafáradt vagy!!

Holnap lesz itt az úgynevezett Shuttle Party. Ez azt jeleni, hogy egyszer fizetsz kb 6 euros belépőt (ami itt nem sok, mert átlag 4-5 euro mindenhova mindig a belépő), és az összes pub-ba, diszkóba ingyen mehetsz, kedvezményes üdítőárak mellett, valamit, ami a legjobb, EGÉSZ ÉJSZAKA jár egy busz! Hát kíváncsi leszek rá. Sajnos akikkel szeretnék menni, nem jönnek, mert sulijuk lesz. Mikor volt ez otthon kifogás?!?! De nekem nincs pénteken, így nyugodt szívvel mehetek!!

Egyébként aki angolt tanul itt, neki, minden héten más az órarendje és vannak olyan hetek, hogy reggel 8-tól este 8ig szombaton(!!) is tanítás, majd két hét múlva vizsga!! Megőrülnék, bár lehet, hogy én így fogok megőrülni, hogy júliusban lesz pár vizsgám. :(

Hát további szép estét!! vagy nappalt, vagy reggelt, ki mikor olvassa!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://jutticsek.blog.hu/api/trackback/id/tr181081061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norway_baby 2009.04.25. 15:10:53

Remélem kihasználtad azt a 6 euros jegyet. ;) Amúgy a külföldiek, hülyék. Bazzeg, ezek tanulnak. Szerintem a mi szótárunkból hiányzik ez a szó. :P
5 hét és megyek haza! ;)

ajutta 2009.04.25. 17:12:32

@norway_baby: végleg? vagy csak vizsgázni?
süti beállítások módosítása