Jutta külföldön...

Friss topikok

  • norway_baby: LÁTNI akarom a képeket! ;) (2009.06.30. 23:48) Nem unatkoztam.. II.
  • ajutta: @kidddo: uuu:D:DD (2009.06.28. 20:58) Nem unatkoztam.. I.
  • kidddo: Igaza van Tibinek, ne viccelj.. én tutira nem tudnék németül még kommunikálni sem, nemhogy tárgyat... (2009.06.28. 13:17) Angol
  • ajutta: @kidddo: JA :) (2009.05.24. 13:27)
  • -orchid-: Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk? A palacsintához annyit, ho... (2009.05.07. 10:55) Gulyás meg a palacsinta

Linkblog

Már nincs sok

2009.07.10. 22:17 | ajutta | Szólj hozzá!

Igen, ennek a blogolásnak ténlyeg az lenne a lényege, hogy ha majd visszaolvasom, nehát egyszer, valamikor, akkor eszembe jusson, hogy igen, voltam itt, meg ott, meg amott. Kár hogy lusta vagyok írkálni..

Kb ott hagytam abba, hogy Frankfurt. Nekem bejön:) totál új az egész város, ilyen szép új nagy épületekkel. Voltam 54, vagy hány emelet magasan is. Izgalmas volt onnan a várost nézni. Egyébként az állatkert miatt kellett oda ellátogatnunk. Carmennek szerintem esze ágában sem volt, de sikerült rávennem. Ő annyira nem élvezte, mint én:) Jah és állatsimagató nincs, még a zsiráfokat sem lehet megsimogatni!!!! DE én azért egy pónihoz hozzáérhettem. Póniról jut eszembe, a póni nem ló. ugye?????? tévedésben vagyok?

Este hazaértünk, majd éjfélkor kitaláltuk, hogy holnap menjünk Nürnbergbe. Kissé fáradtak voltunk, és nem voltak jó élményeim a magyarokkal, ugyanis nem köszöntek vissza. Pedig én mindig olyan készségesen mosolygok, integetek és köszönök. Rossz volt.

Hétfőn este elmentünk a würzburgi borfesztiválra. Egy pohár bort ittunk, ami elég is volt. Nem azért mert nem volt fini, olyan fejbevágós volt, meg másnap korán kellett kelni.

Regensburgba látogattunk el. Jó hely. Sok a magyar a szöveg:) ÉS még a kis utikalauzt magyarul is elolvashatod:) Elkapott minket egy nagy esőzés (két hete ez megy.. derül égből egyszer csak világvége hangulat), betértünk egy kebaboshoz melegedni. Kimentem rágyújtani, kijött az egyik "pincér" is. Levegővétel nélkül mondta, hogy a magyar lányok uu milyen kis ördögök, eddig csak magyar barátnője volt, meg a török fiú és a magyar lány a legnagyobb párosítás, ÉS hogy van egy lakása ne menjek haza velük, majd ő megmutatja a várost. Aha.. EZ MIT GONDOLT? Kaptunk valami teát ajándékba ezekután.:) höhö nekem tetszett a sztori:) Aztán elindultunk. 12 kmre volt a Wallaha. Keressetek rá. Nah onnan visszajönni nem tudtunk időben, mert elfelejtettek minket tájékoztatni, hogy nem is jár busz:(. Szal kb fél egykor megérkeztünk, két idióta német társaságával, akik rákattantantak a spanyol lányokra...

Hétvégén Weimarba és Buchenwaldba mentem. Az egyetem szervezte ezt az utat, és a magyar lányzók szóltak nekem is:) Így egy kirándulást jól telt, ahol értettem nagyon nagyon sok mindent!! :) Buchenwaldban kaptunk idegenvezetést, végre NÉMETÜL. A néni figyelt arra, hogy érthetően beszéljen. Ilyenkor belegondolok, hogy ha a fősikolán is lenne német erasmus, akkor mennyire jól jártam volna.. Mennyire perfektül beszélnék most.. Weimar egyébként hasonlít a magyar városokra!

Még voltam pár helyen, de most más dolgom akadt:) Holnap megyek Freiburgba, aztán már csak 20 nap:) jiiiiiiiiiiiiiiiiháááááááááááááá

A bejegyzés trackback címe:

https://jutticsek.blog.hu/api/trackback/id/tr481239540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása