Jutta külföldön...

Friss topikok

  • norway_baby: LÁTNI akarom a képeket! ;) (2009.06.30. 23:48) Nem unatkoztam.. II.
  • ajutta: @kidddo: uuu:D:DD (2009.06.28. 20:58) Nem unatkoztam.. I.
  • kidddo: Igaza van Tibinek, ne viccelj.. én tutira nem tudnék németül még kommunikálni sem, nemhogy tárgyat... (2009.06.28. 13:17) Angol
  • ajutta: @kidddo: JA :) (2009.05.24. 13:27)
  • -orchid-: Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk? A palacsintához annyit, ho... (2009.05.07. 10:55) Gulyás meg a palacsinta

Linkblog

Nem unatkoztam.. I.

2009.06.16. 19:19 | ajutta | 2 komment

Nos az angol kurzusom után, vállalkoztam még másik kettőre is:) Globalization-ra és valami Intercultural managemantra. Mind a kettő hasonlóan izgalmas volt, hogy az értéssel gondjaim voltak. De túl vagyok rajtuk és a 3 tárgyból 6 kreditet szereztem, a service marketing asszem nem lett meg.

Globalization: A tanár angol volt, és elvitt minket az audigyárba. Nagyon jóóó volt. Nekem legalábbis tetszett, annak ellenére, hogy nem értettem, hogy mint mond az idegenvezető. Bár a téma az volt, hogy very important. Ezt minden második mondata végén elmondta:)

Intercult.m.: Pennsylvaniai professzor volt a tanár, aki tudott németül is, és engedélyezte nekem, hogy a beadandómat németül csináljam, annak ellenére, hogy angol szöveget kellett elemezni:) de a referátot angolul kellett megtartanom. Még jó, hogy csak 6an voltak rajtam kívül. ÉS még egy videot is csinált rólunk, hogy hol mik a szokások (amerika, ukrajna, finno, töröko, spanyolo és magyaro), és a videora is beszélhettem németül, mondta, majd feliratozzák. Csak nehogy visszalássam youtube-n:)

A magyar lányok szóltak nekem, hogy van lehetőség ázsiai "kochabendre". Hát elmentem. Eddig azt sem tudtam, hogy mi az a szusi, de kapásból én csinálhattam.:) Meg tavaszitekercset is, meg igazi zöldségestésztát is. Nagyon fini volt. Nah meg azok a különleges cuccok... Bár a legjobb az volt, hogy ezt az egyetemistáknak csinálták, így megismerkedhettem, az ottani erasmusosokkal. De lennék én is ott.. :( MINDENKI beszél németül. És olyan jó, hogy meg tudom magam egyszerre értetni, és én is őket. Jól beszélnek, de nem harapjál el a szavak végét és a többi. Élmény volt. És ott aztán mindenféle nemzetiség volt: lengyel, dán, finn, svéd, kínai, koreai, szlovák(ők miután megtudták, hogy magyar vagyok elmentek), angol, spanyol, valami arabok, japán, afrika.. több nem jut eszembe és nem is beszélgettem mindenkivel!!!! :) plusz nekik rengeteg erasmusos programjuk van..

Köln: 40 eurot kellett befizetnünk, ebben benne volt az utazás és a szállás egy négy csillagos szállodában. Jó nem? :) Annyire szép ez a Köln.. Olyan igazi nagy város, meg a dóm.. kár hogy esett végig az eső, és kár hogy mindenki angolul beszélt, egyébként iszonyatosan jól éreztem volna magam. De elvoltam én egyedül is.. Mászkáltam össze vissza a városban. Az egyik lánynak az volt a legfőbb vágya, hogy vásárolhasson magának valamit, gondolok itt valami csini ruhára. Nem a város.. Vásárlás. 7re beszéltünk meg egy találkozót, a spanyolok késtek kb 12 percet. A csaj azon parádézott, hogy 12 perc alatt 3 üzletbe mehetett volna be. Hát én lehet hogy mondtam olyat amin megsértődött.. Bár azóta annyira nem is beszéltünk.. Evvan. Úgy volt megbeszélve, hogy 7ig mindenki menjen boltolni is.. kaja pia miegymás. Hát ezt egyedül én tettem. Aldiban találkoztam egy fiúval, aki matróznak volt öltözve, mint kiderült hogy valami házasság előtti valami feladatok valami nem tom mi:) Az volt a feladatom, hogy a gatyájából vágjak ki egy szívecskét. Vicces volt, ahogy a combján kivágtam, úgy hogy kb AZT már semmi nem takarta:)

Voltunk ott Csokigyárban is. Hát nekem nagyon tetszett az is. A többiek ezt sem díjazták. Lehet hogy velem volt a gond. Bár én még pl nem voltam esőerdőben, ahol ezek a hozzávaló cuccok teremnek (ki volt alakítva egy ilyen helység.. hőmérséklet.. pára.. növények..), érdekel volt az a levegő. Meg lehetett játszani is, ált gyerekeknek szólt, de minden normális ember kipróblta:)

A folytatásban majd írok a hajóútról, a studióról és a dragon boat-ról:) Nah jó ez csak nekem megjegyzés:)

A bejegyzés trackback címe:

https://jutticsek.blog.hu/api/trackback/id/tr941189440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kidddo 2009.06.28. 13:23:10

melyik az az ember, akihez odamennek az aldiban hogy vágjon ki egy gatyából egy szívet!?!?!?!? :D hát ki más ha nem a jutta :D édes istenem.. :D
amúgy én marhára megnézném az esőerdőt :)

sajnálom hogy sokat vagy egyedül és nem annyira vannak körülötted hasonlóan bolond emberek mint te, de örülök hogy nem hagyod el magad, és teszel veszel, jársz kelsz! :) kitartás!!!!! szeretünk és nagyon hiányzunk, és várunk haza! :)
süti beállítások módosítása