Jutta külföldön...

Friss topikok

  • norway_baby: LÁTNI akarom a képeket! ;) (2009.06.30. 23:48) Nem unatkoztam.. II.
  • ajutta: @kidddo: uuu:D:DD (2009.06.28. 20:58) Nem unatkoztam.. I.
  • kidddo: Igaza van Tibinek, ne viccelj.. én tutira nem tudnék németül még kommunikálni sem, nemhogy tárgyat... (2009.06.28. 13:17) Angol
  • ajutta: @kidddo: JA :) (2009.05.24. 13:27)
  • -orchid-: Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk? A palacsintához annyit, ho... (2009.05.07. 10:55) Gulyás meg a palacsinta

Linkblog

Össze meg vissza

2009.04.30. 20:15 | ajutta | 4 komment

Olyan lusta vagyok ide képeket feltölteni, de most azt hiszem erőt veszek magamon és keresek párat:)

Egyébként most olyan érzésem van, mintha unalmas lennék. Nemigazán történik semmi olyan, amit ide leírhatnék.. Mert azért nah! Történik ám;)

Hétvégén látogatóm volt:) bibibiii.. A spanyoloknál voltunk kajálni. Azt mondták ez ott nagyon jellegzetes kaja. Lencsefőzelék volt, sárgarépával, kolbásszal (aminek mindig elfelejtem a spanyol nevét, pedig spéci) és krumprival. Egyébként bejött, tetszetős volt!!! Nah meg az a lakás, ahol ők laknak.. A lány nagyon kreatív, ezért a lakás kreatívan csini!! Vicces dolog történt: Mondtam a házigazda úrnak, hogy kellene egy papucs (németül nagyon minimálisan beszélnek), erre bevitt a hálószobába és megmutatta, majd felsorolta, hogy ki hol alszik. Nem tudtam mit érthetett ennyire félre:) Mikor jöttünk haza, egy bank előtt is eljöttünk. Benézve azt láttuk, hogy a fotocellás ajtó másik felén a lábtörlőn fekszik két srác és egy másik lábtörlővel takaróznak:) Hát ez nem vall a németekre!! Szerintem annyira nem voltak berúgva, Attila szerint igen.. Azért vicces volt. Van egy video.. Ha valakit érdekel, megmutathatom, talán... Vagy mit szól a tulajdonos? ;);)

Hétvégén volt egy újabb buli itt a partiteremben, de előtte valami grillezés vagy mi volt. Arról lemaradtunk, de a partira odaértünk! Igazi tömeg volt. Vagy 25 fő volt most kivételesen ott. Nem is értettem, hogy miért...

Javaslatokat kérek, hogy hogyan mehet el a kedvem az epertől!! Szerintem, ha nem lennék, az eper sem fogyna! Ebből nem tudok annyit enni, hogy megunjam. Szerintem ez az egyetlen!!

Vettem spanyolkönyvet!! 34 euro volt. Kicsit sokkaltam, de ez van. Néztem, hátha otthon is meg tudtam volna venni, de nem. Nem baj! Ha hiányzik a német, leülök majd spanyolt tanulni!! :)

Nekiálltam képet keresni, mit töltsek fel, de meggondoltam magam. Le kell kicsinyíteni, meg ilyenek.. Minnyá megyek haza, azt is meg lehet tekinteni.. Persze ha valakit érdekel!!

Nos, azt hiszem megyek a pénzügyemet továbbtanulom:)

hááááááááá

A bejegyzés trackback címe:

https://jutticsek.blog.hu/api/trackback/id/tr621096265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norway_baby 2009.05.02. 14:22:50

Olyan sok képet töltöttél fel, hogy követni sem bírom! :D Eperre csak nyomdafestéket nem tűrő ötleteim vannak. Gondolj másra. ;)

ajutta 2009.05.02. 14:54:33

@norway_baby: kipróbálom:) most egy darabig asszem úgysem fogok enni.. de most megyek veszek egy pár dobozt:)

kidddo 2009.05.06. 01:25:21

áh... én is utálom a képeket kicsinyíteni.

kidddo 2009.05.06. 01:26:02

sokat tettem hozzá a bloghoz megint, nem?! :D
süti beállítások módosítása