Jutta külföldön...

Friss topikok

  • norway_baby: LÁTNI akarom a képeket! ;) (2009.06.30. 23:48) Nem unatkoztam.. II.
  • ajutta: @kidddo: uuu:D:DD (2009.06.28. 20:58) Nem unatkoztam.. I.
  • kidddo: Igaza van Tibinek, ne viccelj.. én tutira nem tudnék németül még kommunikálni sem, nemhogy tárgyat... (2009.06.28. 13:17) Angol
  • ajutta: @kidddo: JA :) (2009.05.24. 13:27)
  • -orchid-: Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk? A palacsintához annyit, ho... (2009.05.07. 10:55) Gulyás meg a palacsinta

Linkblog

Gulyás meg a palacsinta

2009.04.15. 20:58 | ajutta | 10 komment

Először: Annyira szia!!!!!!!!!!!!! Tehát u de köszi a sok sok sok smst meg emailt meg egyéb köszöntést!! Anyukámtól kaptam egy nagy pihe-puha kacsát!! Annyira szép.. Jól lehet ölelni, tehát így nem érzem, hogy egyedül vagyok, csak néha hápog hozzá.. Ha éjjel úgy fordulok, akkor a kicsi kezére ráfekszem és nekiáll hápogni...:)

Zsófi barátnőm itt volt több mint egy hétig.. Hát izgalmas volt. Nagyon furcsa volt, hogy tudok magyarul is beszélni, de csak egymás között..

Megcsináltuk a gulyást. Annyira finom lett, hogy ezt nem lehet leírni. Bár kissé érdekes volt a felkészülés.:) Megbeszéltük, hogy vasárnap este 8kor kaja. Délután kint napozgattunk egy közeli parkban, mikor meguntuk, kb fél kor, nekiállunk megcsinálni... Kb egy másfél óra alatt, vagy nem is tudom, mennyi idő alatt, el is készültünk vele. Közben egy német srác, Christian végig itt ült.. Ezt én nem értem, hogy ez neki miért volt jó.. de jó. Mint megtudtuk a törökök nem esznek cocát meg ilyen apróságok, ezért nekünk csináltunk palacsintát! Annyira finom lett, hogy ez is hihetelen.. Tehát kitettünk magunkért.

Van itt egy kocsmaterem, ami kb sosincs nyitva.. Csak a szerelmem néz ott állandóan tévét. :) Hát elkértük a kulcsot, és ott megterítettünk meg ilyenek. 8kor négyen ültünk és vártunk. Mi magyarok, a finn lány és a német fiú. Hát kb kellett egy óra, hogy mindenki meg is érkezzen. A lényeg jót ettünk, és nem fogok rászokni a főzésre továbbra sem.

Még általános iskolában megtanultam, hogy mit jelent a palacsinta németül. Hát ők ezt a szót nem ismerik. A többi nemzet meg azt sem tudja mi az a palacsinta. Nekik magyarázhattam..

Nah a hét többi napját majd.. Igyekszem keveset írni.. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://jutticsek.blog.hu/api/trackback/id/tr851067439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viccca 2009.04.16. 09:26:49

Ezt már nem tudom szó nélkül hagyni! palacsintaaaaaaa!!!!! :D küldhettél volna nekünk is, ínséges idők járnak, régen sütöttem. De most megjött az ihlet :D

kidddo 2009.04.16. 13:28:33

a nagyon nagyon pihe puha kacsának amúgy igen idegesítő hápogó hangja van ;)

ajutta 2009.04.16. 13:54:42

@kidddo: de má kitapsztaltam milyen pozícióban kell vele aludnom!!! ;)

kidddo 2009.04.17. 11:30:44

jóóóól vissza hívtál tegnap..

MaYa 2009.04.18. 17:46:05

Jutt!Hozd csak haza azt a kacsát...majd én lemerítem:D

ajutta 2009.04.18. 21:17:16

@MaYa: :D:D mit akarsz vele csinálni?? :O

norway_baby 2009.04.19. 22:18:01

@ajutta: lol. Lemeríti. Hát nem érted? :D

ajutta 2009.04.19. 23:43:21

@norway_baby:
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

-orchid- 2009.05.07. 10:55:31

Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk?
A palacsintához annyit, hogy szerintem ök a francia crépe´et ismerik annak, bár fel lettem világosítva hogy a crepe nem palacsinta de szerintem az és kész!! :-D

Puszi
süti beállítások módosítása