Jutta külföldön...

Friss topikok

  • norway_baby: LÁTNI akarom a képeket! ;) (2009.06.30. 23:48) Nem unatkoztam.. II.
  • ajutta: @kidddo: uuu:D:DD (2009.06.28. 20:58) Nem unatkoztam.. I.
  • kidddo: Igaza van Tibinek, ne viccelj.. én tutira nem tudnék németül még kommunikálni sem, nemhogy tárgyat... (2009.06.28. 13:17) Angol
  • ajutta: @kidddo: JA :) (2009.05.24. 13:27)
  • -orchid-: Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk? A palacsintához annyit, ho... (2009.05.07. 10:55) Gulyás meg a palacsinta

Linkblog

Ennek nincs címe

2009.03.23. 01:04 | ajutta | 3 komment

Hola!

Tegnap sikerül elmennem igazi német buliba:) Egy hajón voltunk, és a szórakozóhely neve meglepő módon: Boot.. Fantáziadús.. Az amerikai lány, a finn lány és két német fiú kíséretével vonultunk be. A belépő annyira nem volt barátságos és az ottani árak sem. Viszont az nagyon furcsa volt, hogy morrisons-szal ellentétben nem kellett várnom fél órát, mire kiszolgáltak. Rengetegen voltak, de mindenki barátságos volt, és mindenki józannak tűnt (kivéve a fiút, aki mellettem állt, ugyanis ő úgy gondolta, a Majnának jobban fog ízleni az elfogyaszott alkoholja). Onnan hazajönni eléggé hosszas séta lett volna, ezért úgy gondoltuk taxival fogunk hazamenni. Egyik taxiban 3 ember, a másikban kettő.. (én kettesben jöttem haza ;) és nem fizettem.. ez pofátlanság??)

Kitti cimbim megtanította nekem,hogyan kell képet feltölteni.. tök jó:) tehát a szobám:

Ezt látom, mikor kitekintek a szobám piros ablakából (nem tudom mennyire látszik, hogy lejtős az út):

Regeteg lépcső van errefelé.. de azért ezt naponta többször nem másznám meg (ezt is látom a szobámból):

Nos, az erasmusok kis része a következő (Carmen - spanyol, én, Olya - ukrán, Pipsa -finn, Lidia - bolgár, Kate - amerika, a fiú és a lány - japán, Soen - taiwan, Murat - török, 

Mikor voltunk sört kóstólni ott készült ez a kép:

Két kép Würzburgról (az alte Main Brücke - ez egy gyaloghíd, és a másik, aminek elfelejtettem a nevét, és lusta vagyok megnézni)

És a würzburgi várról, vagy kasélyról, vagy erődről, vagy nah, döntsétek el:

Az én gépem nem a legjobb..de remélem azért látjátok, hogy he:) Jah, a gépről jut eszembe: Itt mindenkinek olyan szipi-szupi masinája van (vagy több), hogy néha komolyan mondom nem merem elővenni az enyémet, még a végén kinevetnének:)

Az utolsó képről: Az első hétvégémen gondoltuk Carmennel, hogy menjünk kicsit körülnézni vasárnap délután. (Szombaton nagyon nagyon betegeskedtem itthon.. a kis vukkok csak rohangáltak). Elindultunk. Kissé rossz volt az idő. De nah:) Mire odaértünk nekiállt esni az eső, de van sapkánk meg esernyőnk, menjünk tovább. Nem tudtuk, hol kell felmenni a várba, hát megkérdeztünk valakit. Amit mondott arra mentünk. Hát kb egy órát sétáltunk felfelé, kb 45fokos lejtőn, esőben, majd a várnak a hátuljához érkeztünk... Ott láttam egy magyar buszt!! Csak magyarokat nem.. Hát akkor már ki voltam kicsit borulva, hogy ez ráért volna. Mikor odaértünk láttunk egy kiírást, miszerint két út van: egy 20 és egy 40 perces. Ez volt a negyven perces. Visszafelé ugyanazon az állásponton voltunk, nem akarunk sárban lefelé menni, tehát próbáljuk ki a másik utat.. Az a 20 perc kb 5 percet vett igénybe (bár lépcsőn) és sitty-sutty a belvárosban is voltunk. Egyébként nagyon szép a kilátás.

Most asszem alszom egy nagyot!!!

(K)

A bejegyzés trackback címe:

https://jutticsek.blog.hu/api/trackback/id/tr541019319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kidddo 2009.03.23. 01:33:57

"Hát akkor már ki voltam kicsit borulva, hogy ez ráért volna. " én ezt nem értem.. :é

ajutta 2009.03.23. 12:15:15

@kidddo: ráértünk volna máskor is elmenni oda..

kidddo 2009.03.23. 17:47:18

@ajutta: most már jók a képek. ügyi vagy! :)
süti beállítások módosítása