Jutta külföldön...

Friss topikok

  • norway_baby: LÁTNI akarom a képeket! ;) (2009.06.30. 23:48) Nem unatkoztam.. II.
  • ajutta: @kidddo: uuu:D:DD (2009.06.28. 20:58) Nem unatkoztam.. I.
  • kidddo: Igaza van Tibinek, ne viccelj.. én tutira nem tudnék németül még kommunikálni sem, nemhogy tárgyat... (2009.06.28. 13:17) Angol
  • ajutta: @kidddo: JA :) (2009.05.24. 13:27)
  • -orchid-: Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk? A palacsintához annyit, ho... (2009.05.07. 10:55) Gulyás meg a palacsinta

Linkblog

Ennyi volt

2009.07.24. 11:41 | ajutta | Szólj hozzá!

Nos még utazgattam egy kicsit. Voltam Freiburgban és Kalsruheban. Szép.. Mi is kipróbáltuk az autós megoldást. Nem tudom otthon mennyire vészes a bérlés, de itt totál tűrhető. Jobban megérte 5 embernek, mint a vonat.

Sajnos Berlinbe és Münchenbe nem jutottam le, de várom a jelentkezőket, ki szívesen jönne velem. Jah és Stuttgartba sem, ahova még elmentem volna. Bár ez ugyebár másik kérdés...

Sokmint akartam még írni, de inkább nem.

Holnap jönnek anyuék és kedden már otthon is leszek!!!

Ennyi volt.. Jó volt.. Nem mindig.. Annyit leszűrtem, hogy angol nélkül semmire sem megyek:( és a búcsúzásnál nincs rosszabb. Tegnap elbúcsúztam 3 embertől akik közel álltak hozzám, hát nem volt jó:( És még csak most jön a java.. hajjajjj.. ha nyugtatózom magam jobban fogom elviselni?:) keménynek akarok látszani:)

Nah jólvan! örültem hogy olvastatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://jutticsek.blog.hu/api/trackback/id/tr191264771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása