Jutta külföldön...

Friss topikok

  • norway_baby: LÁTNI akarom a képeket! ;) (2009.06.30. 23:48) Nem unatkoztam.. II.
  • ajutta: @kidddo: uuu:D:DD (2009.06.28. 20:58) Nem unatkoztam.. I.
  • kidddo: Igaza van Tibinek, ne viccelj.. én tutira nem tudnék németül még kommunikálni sem, nemhogy tárgyat... (2009.06.28. 13:17) Angol
  • ajutta: @kidddo: JA :) (2009.05.24. 13:27)
  • -orchid-: Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk? A palacsintához annyit, ho... (2009.05.07. 10:55) Gulyás meg a palacsinta

Linkblog

Ez is, az is

2009.03.19. 22:53 | ajutta | 20 komment

Hee!!

Mivel én nem mentem túl messze Magyaroszágtól, ezért gondoltam, nem lesznek akkora változások, aztán kiderül: DE.

Nos a legdurvább számomra (annyira sztem mindenki ismer, hogy tudja, ez tényleg nagy trauma nekem): ITT NINCSENEK CICIÁK! Hát ez halál komoly.. Egyetlen egyet sem láttam, pedig 1000, hogy kiszúrnám. Ezzel kapcsolatban még annyi, hogy aki itt tudja, hogy Jutta vagyok, az azt is tudja, hogy "PUHASÁGOK", "szőrök", macskák.. stb.. megszállottja vagyok:) Szóval a lényeg, már lassan három hete nem simogattam cicát, kutyát.. pff..

Tegnap voltam sörfőzdébe (Würzburger Hofbräu). Nekem tetszett!!:) Leszámítva a következőket: Odaértünk, és jött egy csaj, kérdezte a csoporttól, hogy ki honnan jött stb stb.. szokásos dologok. Az egyik tutor válaszolt a nevünkben: "ő innen, ő onnan, ő amonnan..." én kimaradtam.. hát nah.. mondjuk valóban nem vagyok nagy szám a többiekhez képest.. következő mondata a srácnak: "természetesen mindenki tud angolul, ezért a FILMET angolul szeretnénk megnézni, és angolul beszélgessük".. tehát igen. mindent értettem.. :) olyan szinten fogalmam nem volt a dolgokról, hogy hühh.. bár amikor azt mondta, hogy most menjünk megkóstólni a különböző fajtákat, azt le akarták nekem fordítani, hogy most épp mi történik, de mondtam, hogy felesleges. A fontos dolgokat megértem:) És kóstolgathattunk.

Ma a többiek uszodában voltak.. hát én ezt kihagytam, az egyik okról nem írnék.. a másik ok, hogy hideg volt... van... a harmadik ok, hogy Bamberg volt betervezve.

Bamberg: Annyira nagyon nagyon nagyon szép kis városka, hogy ihajcsuhaj!!! 5en mentünk a bayern ticket nevű jeggyel, ami azt jelenti, hogy 28 eurot kell fizetnünk összesen.. max 5en utazhatunk vele, és egész nap Bajoroszágon belül akárhova, "akárhányszor"..:) az öt embert képezte: 4 spanyol és én:) jó volt beszélgetni.. kb egész napi beszélhettem 10 mondatot... UUU!! olyan szépet láttam!! Maya neked van a kocsiban az a kutya, ami egy párnán fekszik!! nah! ilyet, csak macsesz volt!!! drága volt.. nem vásároltam.. kicsit bánom..

Urak, hölgyek: Ezt a Németországot nekem találták ki!!! Sok sok sok sok, rengeteg szép szöszi, magas fiúka sétálgat az utcákon, és nem tudom ők hol vásárolnak nadrágokat (majd kiderítem), de igencsak előnyős... :$ ha innen is jövendőbeli nélkül térek haza, küldjetek vissza!! Zárójeles megjegyzés: már egyet kiszúrtam, de még csak megfigyelek.. Meg amúgyis.. Tibi mégiscsak Tibi.. rábeszélem, hogy költözzön Magyarországra... :P A lányokról annyit, hogy végletek vannak, vagy gyönyörű, vagy érdekes.. :).. de sok a csini.. tehát nah. lehet válogatni..

Kaptunk egy e-mail-t, hogy hétfőn lesz egy ismerkedős est a "Brauhaus" nevű helyen. Olyan ez a hely, mint egy bár. Itt Kniepe-nak hívják (ami kocsmát jelent, de mint kiderült itt a bárok a kocsmák, mert olyan igazi kis kocsmák nincsenek). Nos belépő volt, gondoltam én, akkor ez táncos mulatság lesz. Nem. Mindenki ül, áll.. és beszélget. Ilyen nincs otthon. Hát akkor ismerkedjünk! Ezt csak az nehezítette meg, hogy a zene olyan hangos volt, mint az előbb elképzelt "táncos mulatság"-os helyen. Sebaj! Már 10 perce aktivitizek egy némettel és egy japánnal, majd jön egy orosz: "Ő honnan jött?!", válaszoltam neki udvarisan, hogy beszélgessünk inkább németül, egyébként Magyarországról. "Miért te német vagy?" Gondoltam nem értette, megismételtem. "Biztos?!?". Furcsán néztem, mire folytatta: "Akkor a szüleid laknak itt?" Nem értettem mire akar kilyukadni.. Folytattuk ezt az igen izgalmas beszélgetést.. nagyszülők, lakhely, származás, vérvonal, kiskutya, kiscica... stb.. Majd kiderült: csak azért kérdezgetett, mert hasonlítok a németekre!!!!!  :O:O MIÉRT?!?! egy német hogy néz ki???? Totálisan tipikusan európai vonalaim vannak. Nekik is. Lehet, hogy ez volt az, ami kissé bezavarta a csajt:). Egyébként teljesen jó kis hely, és nagy akció keretén belül egy sörike csak 1,80 euro volt!!

Zárásként: Ki, mit tud a finnekről, ami a magyar történelmet érinti?? Csak egy felmérés, kérek mindenkit vegye komolyan, és válaszoljon.....

:):):)

Tschüß!!

A bejegyzés trackback címe:

https://jutticsek.blog.hu/api/trackback/id/tr251013051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kidddo 2009.03.19. 23:05:01

első!
másrészt meg régen együtt halásztak vadásztak, azé a nyelvrokonság :D

ajutta 2009.03.19. 23:08:50

@kidddo: hmm..:) érdekes megközelítés, nade halljuk, hogy vélekedik erről a következő versenyzőnk!

ééévvviiii 2009.03.21. 09:26:25

ajánlom figyelmedbe kedves Júliám! a ludens.elte.hu/briseis6finnugor címet vagy finnorszag.lap.hu és onnan finnugor történeti honlapot:)
puszi

ajutta 2009.03.21. 14:16:32

@ééévvviiii: sziaaa!!! :):) még nem is írtam neked mailt!!! :) honnan tudod, hogy he:) ccupp

-orchid- 2009.03.21. 16:21:19

keménynek hangzík a pamacselvonókúra! annyit megjegyeztem volna okostojásként hogy a kocsma az a Kneipe ;-) glom a magasságod miatt téveztettek össze téged egy némettel ;-) amint látod sikerált regisztrálnom de sztem saját blogot emiatt nem készítek! érdekes módon nekem most a magyar városokrol kell hogy tarcsak egy elöadást itt bécsben magyaroknak, na ez is nagyon abenteueros lessz :-D! amugy meg várom a képeket, cupp

ajutta 2009.03.21. 16:34:37

@-orchid-: hh?? annyi magyar van kint??:) tart előadást jánossomorjáról.. magyar és város:D:D
otthon van kocsma! de itt nincs!!! és mégis kneipenak hívják!! toood.. olyan mint a hársfa pl :P

ééévvviiii 2009.03.21. 20:40:32

Szia! iwiwről találtam Rád! Már visszaírtam az emailra. Megnézted a finnországos lapot? Jó lesz? Mihez kell?

Dave87 2009.03.22. 09:48:42

Szia Jutti... fájdíthatom a szíved?
Találd ki,hogy mi van ma a Lurdy házban! na? na mi? :D elárulom.... olyan állatkiállítás, amilyeneket Te már a kiutazásod óta nem simiztél :):)

amúgy jól vagy? minden rendben? nem hiányzunk? :D

puszillak

ajutta 2009.03.22. 11:13:20

@Dave87: Doch Doch Doch!!! :) de hiányoztok.. nagyon!!:( itt beszélgetni sem tud az ember:P
menj el a cica kiállításra!! fényképezz nekem sok sok pamacsot!!:) oooo deszeretném!!!

Dave87 2009.03.22. 13:03:50

Hát most én is "nyaralok",hazajöttem egy kicsit! szóval nem tudok Neked fotózni, de biztos lesznek majd róla képek... meg majd ha megy valaki azt megkérdezheted és biztos azt fogja mondani,hogy nagyon jó volt :D

kidddo 2009.03.22. 13:51:33

@Dave87: kopogj at a szomszedba kerj macskat :D

ajutta 2009.03.22. 15:01:59

nem hiszitek el.. azt álmodtam, hogy itt, würzburgban láttam két cicát:).. félelmetes :P

ééévvviiii 2009.03.22. 19:24:31

biztos édes álom lehetett. Sürgősen keress fel egy állatkertet vagy látogass el egy cica menhelyre, mert komolyan kezdek aggódni érted:)

rumors 2009.03.23. 09:36:03

Cica nélküli ország? :O :O :O

Na oda se megyek, az már biztos. :D Hát milyen dolog az ilyen?

Kitartást Jutti!!!!! ;)

ajutta 2009.03.23. 12:16:13

@rumors: LÁTOD??? :O de mondták, hogy vannak ám, csak rejtőzködnek;)

rumors 2009.03.23. 16:58:43

@ajutta: sürgősen keress néhányat, nehogy elvonási tüneteid legyenek. :) vagy ugorj át Kittihez, náluk vannak macsekok. :D

MaYa 2009.03.30. 14:37:18

Jutti! Hát én olyat láttam Prágában, hogy egy labdára volt kötve egy szőr, és a labda ugrált vhogy, kb olyan látvány volt, mint egy bukfencező patkány, hát meg is ijedtem tőle, ki is nevettek, de sebaj:D Mire hazajössz, annyi szőrt fogok neked beszerezni, hogy túladagolásod lesz:D Pussz (ja és remélem, a héten tal;))

ajutta 2009.03.30. 18:54:57

@MaYa: akarok olyat!!!! egyébként nem hiszem.. mert ez nekem innen nagyon drága..:( de még próbálok valamit kitalálni..
süti beállítások módosítása