Jutta külföldön...

Friss topikok

  • norway_baby: LÁTNI akarom a képeket! ;) (2009.06.30. 23:48) Nem unatkoztam.. II.
  • ajutta: @kidddo: uuu:D:DD (2009.06.28. 20:58) Nem unatkoztam.. I.
  • kidddo: Igaza van Tibinek, ne viccelj.. én tutira nem tudnék németül még kommunikálni sem, nemhogy tárgyat... (2009.06.28. 13:17) Angol
  • ajutta: @kidddo: JA :) (2009.05.24. 13:27)
  • -orchid-: Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk? A palacsintához annyit, ho... (2009.05.07. 10:55) Gulyás meg a palacsinta

Linkblog

Nem unatkoztam.. II.

2009.06.26. 13:51 | ajutta | 3 komment

Holnap megyek a frankfurti állatkertbe!! hiphiphurrá! ééééés: van pónisimogató! valamint, olyan akció érvényes holnapra, hogy csak 3 euro lesz a belépő.

Nos, most folytatom a kis történetemet. Egyik hétvégére túl sok program gyűlt össze, így meg is keveredtem, ebből kifolyólag tiszta hülyének néztek az emberek. Noh de mindegy. Szombati napra esett a kis hajókázás. Valami csoportos akció volt, 8 és fél euro. A fedélzeten találkoztam a magyar lányokkal, és egy újabb magyar fiúval, ők elárulták, hogy nekik a kedvezmény kb 5 euro volt:) Nagyon csinos volt a falu, ahova mentünk. A nevét nem sikerült megjegyeznem, de ha látnám leírva, szerintem akkor sem mondanám meg, hogy ott voltam. Volt ott kasély, meg jó nagy udvar, meg sok fagyizó, meg sok turista...

Ez volt az első nap, hogy tűzött a nap. Leégtem. Aztán azóta csak esik (két hét telt el).

Vasárnap pedig volt a Dragon Race Boat. Ahogy láttam facebookon, meg valami más oldalon is, otthon is eléggé népszerű lett ez a valami. 14 csapat indult, jobbnál  jobb nevekkel. A kedvencem a KamiKatze volt (nemcsak a jelentés miatt.. ezt nem tudom leírni. Majd talán megmutatom ;)). A mi csapatunk neve: Incomer!!!!! Ez a fenomenális névvel rendelkező csapat elnyerte a 13. helyet!!! :)

Érkezés: A spanyol barátnémmal érkeztem, bár kissé megcsúszva. Az elmúlt 3 hétben cirka 21szer késtünk el. és NEM AZ ÉN HIBÁMBÓL! :) kívételesen. Pl.: Meg volt beszélve, hogy fél 11kor találkozunk a mozinál, és onnan együtt megyünk erre a dragonos nyitóra. Az út busszal több mint fél óra. Mi bicajjal megyünk, mert az gyorsabb:) Háromnegyedkor mentem hozzá, hogy induljunk. Ő pizsamában nyitott ajtót, majd megkérdezte, hogy nem baj-e, ha még reggelezik és a pólóját kidekorálja..

Egyébént jó lett volna nagyon ez a verseny, de ... :(. A spanyolok egymással beszélgettek, a törökök szintén, a bolgár lánynak ott volt a barátja, a németek elvoltak, az oroszok pedig találtak maguknak egy orosz csapatot, és én:) Tehát otthon is menjünk már el egy ilyenre!! naaa!!!!

Stúdió: A spanyolok médiát tanulnak itt is, és otthon is. Elvittek engem is az itteni stúdióba. Annyira nagyon nagyon nagyon szia! Nagyon jól be van rendezve, nagyon felszerelt, több terem, számítógépek, kép kidolgozás, meg minden amit el lehet képzelni. Én is egy ilyen helyen akarom tölteni a szabadidőmet! Ott aztán rámjött a kreatívkodás, szerintem mindenkiből ez a hely hozza ki:)

Aztán azóta kétszer voltam modell:) Izgalmas. Nem mind a két fotózást vállalnám újra:) Nah de ez már nem publikus...

ui.: EL AKAROK MENNI BERLINBE! Ha valakinek van szabadideje, és utazgatni szeretne, ő megbeszélhetné velem, hogy he..

A bejegyzés trackback címe:

https://jutticsek.blog.hu/api/trackback/id/tr651210001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kidddo 2009.06.26. 17:14:45

nem volt mostanában időm még a blogodra sem... el vagyok maradva most már három bejegyzéssel is.. de nem felejtettelek el! igérem behozom a lemaradásom!

norway_baby 2009.06.30. 23:48:10

LÁTNI akarom a képeket! ;)
süti beállítások módosítása