Jutta külföldön...

Friss topikok

  • norway_baby: LÁTNI akarom a képeket! ;) (2009.06.30. 23:48) Nem unatkoztam.. II.
  • ajutta: @kidddo: uuu:D:DD (2009.06.28. 20:58) Nem unatkoztam.. I.
  • kidddo: Igaza van Tibinek, ne viccelj.. én tutira nem tudnék németül még kommunikálni sem, nemhogy tárgyat... (2009.06.28. 13:17) Angol
  • ajutta: @kidddo: JA :) (2009.05.24. 13:27)
  • -orchid-: Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk? A palacsintához annyit, ho... (2009.05.07. 10:55) Gulyás meg a palacsinta

Linkblog

Statisztika

2009.05.30. 18:25 | ajutta | Szólj hozzá!

Vicces, hogy van egy olyan menüpont, hogy statisztika, így meg tudom nézni, hogy hányszor töltötték le az oldalt, hány különböző gépről:) Izgalmas.. És csak találgatok ki lehet az ;)

19:00kor hivatalos vagyok a finn bulira. Állítólag finn kaja meg pia is lesz. Már kóstoltam finn alkoholt, hát hogy az milyen finom volt.. Hasonlított az uzora egy kicsit ízre, egyébként fekete volt, és totál negro íze:) Amikor kiöntötte a pohárba, a tetejére kiült valami, ami úgy nézett ki, mintha benzin lett volna. Bízom benne, hogy nem az volt, talán felismertem volna. Ez olyan nekik, mint otthon a pálinka.

Hoho! Mit találtam én a boltban!! Ilyen még nem volt. Nagyban válogatok, majd kezembe akadt a sárga paprika, ami itt kint úgy vettem észre, elég ritka, sőt sokan nem is tudják, hogy van ilyen, pl a fent említett finnek. Nos, nézegetem: "délalföldi.." mittom én mi, vissza is raktam mert nem találtam az árát, majd egy pár perc múlva esett le, hogy hát ez MAGYAR!!! Megvettem. Fini. Fél kiló volt valamivel több mint, 1,50 euro. Ez otthon drága? :$ Egyébként ez azért volt ilyen furcsa, mert még magyar termékkel itt egyszer találkoztam csak, borral. De az azért nem volt ilyen furcsa, mert azt akármilyet tudsz venni, akárhol.

Láttam egy sörözőt, vagy bárt, vagy nem is tudom, hogy mi az, ahol 150 féle sör van. Ellátogatnék oda, de azért egyedül nem vagyok olyan vállalkozó szellemű, tehát várom a jelentkezőket! Randi itt würzburgban!!

A beosztásom a következő: Következő hétvégén megyek Kölnbe, aztán utána vadvizievezés, majd Hollandia van betervezve. A Július 6.ai héten két vizsgám lesz előreláthatólag, de ez még korántsem biztos :( Ennyi. Valakit valami érdekel? :)

Megtapasztaltam, hogy mennyire jó érzés, ha okos vagy Németországban egy spanyol órán, ami németül van tartva. Csak 3an és a tanár tudják, hogy nem német vagyok. A többieket meg sikerül lenyűgöznöm a fergeteges spanyolommal:) Vicces!!! A tanár kérdezi a népet, és ÉN tudok válaszolni!!!! Sokszor összenéztek az emberek, hogy mivan már velem, mert egész órán beszélek. Vagy ez már a stréberség? :O

Nos, most folytatom az információmenedzsment beadandómat, aztán finn buli, aztán találkozok az Attilával, aki ismét kijött e helyes kis német városkába:)

Üdvözletem dobom otthonra! Jó lenne ott!! Azért itt is jó ám, egy kicsit ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://jutticsek.blog.hu/api/trackback/id/tr881153555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása