Jutta külföldön...

Friss topikok

  • norway_baby: LÁTNI akarom a képeket! ;) (2009.06.30. 23:48) Nem unatkoztam.. II.
  • ajutta: @kidddo: uuu:D:DD (2009.06.28. 20:58) Nem unatkoztam.. I.
  • kidddo: Igaza van Tibinek, ne viccelj.. én tutira nem tudnék németül még kommunikálni sem, nemhogy tárgyat... (2009.06.28. 13:17) Angol
  • ajutta: @kidddo: JA :) (2009.05.24. 13:27)
  • -orchid-: Mikor jössz pontosan, összefutunk szerinted? Mi 15-17ig Pesten leszünk? A palacsintához annyit, ho... (2009.05.07. 10:55) Gulyás meg a palacsinta

Linkblog

Érdekességek

2009.04.04. 20:38 | ajutta | 8 komment

Sikerült pár fotóra szert tennem, ami nem az én masinámmal készült, tehát fel is töltöm ide.

A kaja, amit már írtam, hogy katasztrófa volt.. és láthatjátok, semmi extra:

Mikor megérkeztünk Rothenburgba, az első dolog ami szemet szúr az ez volt:

Azért olyan furcsa itt ez, mert semmi, de semmi, de semmi sem magyar. És ez a bejáratnál.. Páran tuti nézték, hogy ez vajon miféle lehet ;) Erről jut eszembe. A következő hétvégén ünneplünk egy kicsit. A spanyol lánynak és nekem is szülinapom lesz, ezért főzünk gulyás és tortellinit.. Kíváncsi leszek, mit fogok összehozni Zsófi barátnőmmel (aki holnap érkezik és egy hétig itt lesz:)) Lehet, hogy annyira nem lesz magyaros, de ha valaki tud valami tanácsot adni még, az elkészítést illetően, várom:)

Cicák, szőrök...:

 

 

 

 

Látjátok? Tényleg simogattam két cicát!! (Az első kép annyira SZIA!!!) A spanyol lány (Paula), is nagyon örült, hogy láthat cicát, mert ő is olyan, mint én:) A nyulas képnél a levegő után kapkodva röhögtem!! Annyira, de annyira helyes volt...:) vagy csak nekem tetszik?? :O ÉS! ha valaki lát, olyan kis szőrt valahol.. vegye már meg nekem.. itt a bolt is zárva volt, meg egyébként is drága lett volna.. nagyon nagyon tetszik!

 

 

 

Németországban az emberek nagyon várják a húsvétot. Kb minden második ház fel van díszitve, színes tojások a bejáratnál..stb. remélem itt nincs olyan szokás, hogy elmennek a fiúk a lányokat locsolni.. El akarok hervadni.. muhahaha:) Lesz egy olyan kép, ahol egy lépcsőn ülök. A kezemben van valami. Az a valami: A hátam mögött van egy kőkutya, nah annak a farka!! NEM ÉN TÖRTEM LE! mielőtt bárki is megkérdezné. Amúgy ez egy tök átlagos házikó bejárata.. Sok sok virág és kertitörpeszerű valamik. Jah ha tudsz kertitörpét csinálni, gyere ide. Itt jól fogsz keresni ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Láttunk egy színházat is.. Illetve szerintem csak én emlékszem úgy, hogy az volt. Érdemes megnézni a lépcsőt! Itt mindenhol minden olyan ferde...

Németországban nincs jegypénztár. Ez nagyon tetszik nekem. Csak ilyen automaták vannak.. Jól el lehet rajta igazodni és fizethetsz kártyával is vagy KPval is. (Remélem ez a néni nem haragszik meg, hogy felpakoltam ide..) VVW az itteni BKV. A buszokon bliccelni nem lehet, mert csak az első ajtón lehet felszállni, és meg kell mutatnod a jegyed illetve bérleted. A villamoson más a helyzet. Felszállsz és kész. Kérdeztem, milyen gyakran vannak itt ellenőrök, hát nem gyakran. Már találkoztam egyszer velük. Hihetetlen, de itt mindenki vásárol jegyet, akinek nincs bérlete. Senkit nem bűntettek meg a villamoson, pedig sokan voltak. Egyébként meg, itt nem bújnak állruhába :P, sokan vannak kék egyenruhában..

Én is találtam egy sampont. Úgy látszik ennek mindenhol más a neve, de én is lefényképzetem:

Nem is értem az embereket, ha egy ilyet látnak, ott kötelező fényképezni, mi is így tettünk. A kihagyhatatlan kép:

Nah még egy képet beszúrok ide würzburgról. Ezt az egyik spanyol lány facebook-ján találtam. Nagyon csini a kép!!!! szerintem:

Ti tudtátok, hogy Bulgáriában az emberek, amikor bólogatnak, az azt jelenti, hogy nem??? Hát én kissé meglepődtem, de mindenki... Mondd, hogy igen! És rázza a fejét:) LoL!

Az iskolában, itt is, mint Norvégiában szabad a ki és a bejárás. Láttam olyat, hogy a tanár nem tartott szünetet, páran kimentek rágyújtani, majd vissza! Avagy! Egy előadáson ülök és nézegetek jobbra balra, egyszercsak mit látok: egy srác sörözik.. Hát ilyet otthon ritkán látni, vagy csak akkor ha valaki sörösüvegbe, borosüvegben viszi a kis itókáját! Egyébként utánakérdeztem, hogy ezt itt szabad-e. Hát engem néztek hülyének, hogy ezt meg mertem kérdezni. Mondták, hogy ők vodkával járnak órára. Végülis igen. Jobban érthető az órák anyaga. Talán majd kipróbálom:)

Szintén suli. Meglepő de itt mindenki olyan kis szorgos. Nem kötelező az órákra bejárni. Nincs katalógus, mégis mindenki bejár. Egy másik előadásra mentem (kissé nehéz volt megtalálni a termet, mert az a neve, hogy ALDI, de van Sparkassa előadó is..az olyan mint otthon az OTP, és én azt gondoltam, ez egy külön épület az ALDI vagy a Sparkasse mellet:)), sikeresen megérkeztem, és már alig volt hely, pedig még 15 perc volt. Helyetfoglaltam. A terem totál tele. Szerintem nagyobb volt, mint a mi nagyelőadónk. Az emberek a lépcsőn végig ültek... Hát nah, szóhoz sem jutottam. Érdemes lett volna lefényképezni, de ehhez nem volt pofám:)

Asszem ennyi..:)

A bejegyzés trackback címe:

https://jutticsek.blog.hu/api/trackback/id/tr241046470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norway_baby 2009.04.05. 10:44:53

Mi volt az a magyar specialitás?
Nálunk szinte semmilyen húsvéti készülődés nincsen, annyi a max, hogy a pláza közepén egy pár szál barkába beletűztek egy kiscsibét...

ajutta 2009.04.05. 11:45:09

@norway_baby: plázáról jut eszembe! még nem is voltam az itteniben:)
magyar specialitás?? gondolom gulyás!! vagy? írj nekem tipikus magyar kajátkat!!!!!!!

norway_baby 2009.04.06. 18:41:53

Gulyás, túrórudi, palacsinta, túrós csusza, szaloncukor, stb...

kidddo 2009.04.07. 19:28:20

amerikában is ilyen a tészta.. én is jártam így.. de nem ajánlottak helyette semmit.. sőt.. nem is volt olcsó.. és még csak nem is csípett..

WejszAttila 2009.04.12. 12:56:30

Szió Jutta!

Csak így tovább! Meglásd frankó lesz az egész!
A tésztához olaszországi utaim után nem fűznék semmit;)
Az itthoni locsolást megúsztad;)

P.

ajutta 2009.04.13. 01:22:25

@WejszAttila: hehe!! otthon is meg szoktam úszni..:) tehát nem érzékeltem a különbséget.. illetve nem fogom érzékelni a különbséget pár óra múlva..

@kidddo: GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ!!! köszönöm!! és neked is Happy Easter!! ;)
süti beállítások módosítása